KMK-commissie

De KMK-commissie is onderdeel van de afdeling communicatie binnen de SVS. De commissie van de Krant met Karakter (KMK) zorgt ervoor dat er vier keer per jaar een interessant verenigingsblad wordt uitgebracht.

Als commissielid zul je onder andere verslag doen over activiteiten, interviews afnemen, reviews schrijven en de leukste foto’s en de meest memorabele quotes verzamelen. Ook zul je een paar keer vergaderen om de volgende uitgave van de KMK te bespreken en terug te blikken op de laatste uitgave. Nieuwe ideeën en een kritische blik worden hierbij zeer gewaardeerd.

Lid zijn is niet alleen leuk en gezellig, maar ook een goede manier om je schrijfvaardigheden uit te breiden en andere mensen te leren kennen. Naast schrijvers zijn ook andere creatievelingen van harte welkom om lid te worden. We hebben immers ook leden nodig die handig zijn met grafische vormgeving of die het leuk vinden om te tekenen of te fotograferen.

Klik hier om eerdere uitgaven in te kijken.

Commissielid worden?

Wil je je aanmelden bij de KMK-commissie? Stuur dan een email naar bestuur@svsleiden.nl met je persoonlijke gegevens (naam, mailadres en telefoonnummer) en een korte motivatie.

Thom van der Heide

Commissaris communicatie 2023-2024