Lid van SVS

Vriend van SVS

Lid worden van SVS Leiden heeft veel voordelen en is erg leuk! In ruil voor de eenmalige contributie van €60 biedt onze vereniging al deze voordelen:

• Je wordt op de hoogte gehouden van alle activiteiten via onze nieuwsbrief, Facebook en Instagram
  • Deze activiteiten behelzen onder meer feesten, lezingen, het talenpartnerprogramma, etentjes, workshops, filmavonden, enz. enz. enz.
  • Je krijgt korting op alle evenementen van de vereniging!
  • Je krijgt korting op de boeken voor de bachelor Chinastudies aan de Universiteit Leiden
  • Je kan met korting en voorrang mee op het eerstejaarskamp!
  • Je kan mee op de jaarlijkse reis, die in vorige jaren naar Boedapest, Berlijn en Praag ging!
  • Je kan lid worden van een SVS-commissie of je zelfs aanmelden voor het SVS-bestuur en zo je organisatorische vaardigheden flink uitbreiden
  • Je wordt deel van een gemengde vereniging met hele gezellige leden, nooit een saai moment!

Vriend van SVS is bedoeld voor studenten die niet Chinastudies studeren maar toch willen deelnemen aan SVS-activiteiten.

Als Vriend van SVS heb je toegang tot alle activiteiten van de SVS, waaronder:

• Feesten
  • Workshops
  • Filmavonden
  • Lezingen
  • Ons Cultural Exchange Programme (CEP)
  • Taalcursussen
  • Een gala
  • Etentjes
  • Museum-uitjes
  • En nog veel meer…

Dit type lidmaatschap is voornamelijk gericht op:

• Chinese en andere internationale studenten
  • Chinastudies minorstudenten en Asiastudies masterstudenten
  • Mensen van andere studies die geïnteresseerd zijn in Chinese cultuur, geschiedenis, kunst, samenleving, etc.
  • Anderen studenten die deel willen nemen aan SVS-activiteiten

Vriend van SVS kost je eenmalig €15,- en is geldig voor één academisch jaar; tot aan 31 augustus 2023.
Let op: als Vriend van SVS heb je geen toegang tot onze boekenkorting.