De Dansende Phoenix

Speciaal voor het Chinees Nieuwjaar komt de Windows Of The World Arts Troupe uit Shenzhen voor twee voorstellingen, op 25 en 27 januari, naar Nederland. Het is een culturele reis door het verleden en heden van de Chinese cultuur. De Confuciaanse leerstellingen, de strijd tussen dynastieën, klassiek Chinees drama en moderne dans worden in een wervelend muziektheater aaneen geweven. U maakt kennis met verfijnde dans, zang en mimiek uit de Chinese opera, met halsbrekende acrobatiek, mystieke rituelen en magische dans. Een kleurrijk spektakel, deze culturele reis door China. De beste manier om het Chinese Nieuwjaar, het Jaar van de Haan, in te luiden! Speciaal onder de leden van de SVS zullen er twee kaartjes worden verloot. Like het Facebook bericht op de SVS Facebook pagina, tag degene met wie jij graag naar deze voorstelling zou willen en wie weet zitten jullie straks samen van dit spektakel te genieten!

Klik hier voor een impressie filmpje.

Misschien vind je dit ook interessant