Commissie Extern

De commissie extern is verantwoordelijk voor het onderhouden en versterken van een netwerk van interessante contacten voor de SVS en haar leden. Dit doet de commissie onder leiding van de commissaris extern.

Het hebben van een sterk netwerk is van groot belang voor een studievereniging, omdat het zowel de vereniging zelf als natuurlijk zijn leden veel voordelen kan brengen. Commissieleden kunnen op deze manier zowel hun eigen netwerk als hun communicatieve vaardigheden verbeteren en uitbreiden. Daarbij wordt van hen inzet en doorzettingsvermogen verwacht.

Hiernaast organiseert de commissie extern ook de jaarlijkse SVS-careerdays in het tweede semester, waar leden kennis kunnen maken met verschillende carrièremogelijkheden, en verzorgen ze educatieve activiteiten door het jaar heen, zoals lezingen en workshops.

Tot slot is de commissie extern nog verantwoordelijk voor de SVS Merchandise. Enkele voorbeelden hiervan zijn de zeer populaire SVS truien, de SVS Sokken en totebags!

Commissielid worden?

Ben je geïnteresseerd in deze commissie? Stuur dan nu een e-mail naar bestuur@svsleiden.nl met je persoonlijke informatie (in ieder geval je naam, mailadres en telefoonnummer) en een motivatie!

Jan Lelieveld

Commissaris extern 2023-2024