Gebruikmaking voordelen Xiamen Airlines

Studievereniging Sinologie (SVS) heeft samen met de Amsterdam Office van Xiamen Airlines een overeenkomst afgesloten waarbij de leden van de SVS unieke voordelen krijgen in ruil voor promotie. Op deze pagina kan je alles vinden over wat deze voordelen precies inhouden en hoe je er als lid gebruik van kan maken.

Je kunt gebruik maken van de volgende actie(s):
    • Als je een vlucht boekt met Xiamen Airlines die vanuit Schiphol vertrekt, kan je uit één van de twee volgende opties kiezen:

• Een gratis bagage upgrade (ca. 21 kilo) die bovenop je originele bagagelimiet wordt toegevoegd. Als je op hetzelfde ticket terugvliegt, geldt de upgrade ook voor je retourvlucht.

• Een gratis priority lane upgrade op Schiphol. Deze upgrade is alleen geldig voor de vlucht MF812 (SCHIPHOL-XIAMEN). Deze upgrade geldt NIET voor retourvluchten.

• Ook heb je bij alle vluchten vanuit Schiphol recht op een gratis seat selection upgrade.

• De eerste tien leden die hier interesse in hebben, kunnen in de departure hall op Schiphol bij de Xiamen Air desk een goodie bag ophalen.

Om gebruik te maken van deze acties moet je minimaal vier dagen van tevoren de volgende gegevens naar ams@xiamenair.com mailen:
    • voor en achternaam

• kopie van je ticket

• scan of foto van een geldig bewijs van inschrijving bij de Universiteit Leiden

• screenshot van je ‘dashboard’ pagina onder ‘mijn account’ op www.svsleiden.nl

• geef duidelijk aan dat je lid bent van de SVS

• geef bij aan van welke actie(s) je gebruik wilt maken

• Vergeet niet je gewenste stoelnummer aan te geven, mocht je van deze actie gebruik willen maken. Als de stoel niet beschikbaar is, kan Xiamen Airlines je uiteraard die stoel niet geven.

De mail kan geadresseerd worden aan David Lin, hij is de contactpersoon van de SVS binnen de Amsterdam Office van Xiamen Airlines. Voor verdere vragen kan je ook altijd bij hem terecht.

DISCLAIMER:

• Xiamen Airlines biedt deze voordelen alleen aan leden van de SVS die ook voltijdstudent zijn aan de Universiteit Leiden.
    • De priority lane upgrade is gelimiteerd tot vijftien leden per jaar. Er is geen sprake van selectie, de eerste vijftien leden die gebruik maken van deze actie krijgen de upgrade.

• Voor de bagage upgrade geldt geen limiet.

• Als je niet voldoet aan de gestelde voorwaarden mag Xiamen Airline je de upgrades weigeren.

• De goodie bags zijn alleen verkrijgbaar voor de eerste tien SVS leden die hier interesse in hebben.

• Alle bovengenoemde acties en voorwaarden zijn onderheven aan eventuele veranderingen in beleid van Xiamen Airlines. Hierop zal de SVS tijdig haar leden attenderen.