Word SVS-lid

Beste toekomstige SVS’er,

Leuk dat je lid wilt worden van de Studievereniging Sinologie! Door je aan te melden voor onze vereniging geniet je van vele voordelen en staat er gegarandeerd een leuke studietijd voor jou in het verschiet.

Nieuwe leden
De SVS vraagt hun nieuwe* leden om een jaarlijkse contributie van €20,-. Voor je eerste jaar betaal je deze zelf bij de inschrijfprocedure. Daarna zal je ieder jaar rond April een incasso herinneringsmail ontvangen die je zal herinneren aan de automatische hernieuwing van je lidmaatschap voor het volgende studiejaar en de daarbij behorende €20,- contributie.

Annulering van lidmaatschap
Mocht je ervoor kiezen om je lidmaatschap bij de SVS op te zeggen, dan doe je dit door een mailtje te sturen naar bestuur@svsleiden.nl met je volledige naam, IBAN en (optioneel) reden van annulering. LET OP! Annulering van je lidmaatschap en terugstorting van de betaalde contributie kan alleen tussen het moment van de afschrijving van contributie van je bankrekening tot 1 september worden geaccepteerd. Dit betekent dat als nieuw lid je vanaf het moment van inschrijving tot het officiële begin van een studiejaar (1 september) je lidmaatschap nog kan annuleren. Als bestaand lid kun je op ieder gegeven moment je lidmaatschap voor het volgende studiejaar opzeggen, mits de automatische incasso nog niet heeft plaatsgevonden. Zodra de automatische incasso voor het volgende studiejaar is voltooid, dan geldt ook hier dat het terugstorten van de contributie alleen geaccepteerd kan worden als dit voor het officiële begin van het studiejaar (1 september) is aangevraagd.

Voordelen:

• Je wordt op de hoogte gehouden van alle activiteiten via onze nieuwsbrief.
  • Je kan met korting en voorrang mee op het eerstejaarskamp van Chinastudies!
  • Je kan lid worden van een SVS-commissie of je zelfs aanmelden voor het SVS-bestuur en zo je organisatorische vaardigheden flink uitbreiden.
  • Je krijgt korting op de boeken voor de bachelor Chinastudies aan de Universiteit Leiden.
  • Je hebt voorrang én korting op alle activiteiten van de vereniging, deze behelzen onder meer feesten, lezingen, etentjes, workshops, filmavonden, enz. enz. enz.
  • Je mag als SVS’er mee op de jaarlijkse reis, die in vorige jaren naar Boedapest, Berlijn, Praag en Parijs ging!
  • Je kan gebruik maken van voordelen bij Xiamen Airlines Amsterdam Office.
  • Je geniet als SVS’er van kortingen van verscheidene eet en drink tentjes in Leiden (&Tea Leiden, Two Cups, M Noodlebar).
  • Je wordt deel van een gemengde vereniging met hele gezellige leden, nooit een saai moment!

*Nieuwe regeling rondom contributie:
In het studiejaar 2022-2023 begint de SVS met een nieuwe regeling rondom contributie. Voorheen schreef een lid zich in voor hun gehele Chinastudies bachelor periode (3 jaar) voor een eenmalige contributie van €60,-. Om een beter overzicht te krijgen van onze (actieve) leden is er besloten om deze regeling aan te passen naar een jaarlijkse contributie van €20,-. Als nieuwe SVS’er zit er dus geen verschil in totale contributie en heb je zelfs de keuze om niet ieder jaar lid te zijn. Voor SVS’ers die zich hebben aangemeld in het studiejaar 2021-2022 en daarvoor verandert er niets. De nieuwe regeling rondom contributie geldt alleen voor nieuwe leden vanaf het studiejaar 2022-2023.